Setti+
Najczęściej zadawane pytania
FAQ
Gdzie znajdę instrukcję obsługi aplikacji urządzenia?Rozwiń pytanie
Instrukcje obsługi aplikacji można pobrać ze strony klikając w poniższy link:

https://setti.pl/aplikacja
Gdzie znajdę instrukcję obsługi urządzenia?Rozwiń pytanie
Instrukcje obsługi urządzeń można pobrać ze strony klikając w poniższy link:

https://setti.pl/wsparcie/instrukcje-i-dokumenty
Jak mogę usunąć urządzenie z aplikacji?Rozwiń pytanie
W celu usunięcia urządzenia:
  1. przejdź do listy urządzeń, dotknij i przytrzymaj urządzenie do usunięcia,
  2. dotknij ikonę u dołu ekranu „Usuń urządzenie”.
Jak mogę udostępnić urządzenie innemu użytkownikowi aplikacji Setti+? Rozwiń pytanie
  1. wejdź do strony sterowania urządzeniem,
  2. dotknij ikonę ikona i wybierz „Udostępnij urządzenie”,
    następnie „Dodaj udostępnianie”.
  3. wybierz „Udostępnij dla konta SETTI+” i wprowadź numer konta (adres e-mail rejestracji konta).
Jak mogę utworzyć własny smart dom w aplikacji?Rozwiń pytanie
  1. dotknij ikonę ikona i wybierz „Zarządzanie domem”,
  2. wybierz „Utwórz dom” ustaw nazwę rodziny, lokalizację, pokoje i ich nazwy.
Jak mogę dodać członka rodziny? Rozwiń pytanie
  1. dotknij ikonę ikona i wybierz „Zarządzanie domem”,
  2. wybierz „Mój dom”, następnie „Dodaj członka”

Dodaj członka w aplikacji, jeżeli jest już jej użytkownikiem wybierając „Konto aplikacji” następnie:
 
  1. wpisz nazwę użytkownika, region (Polska) oraz konto (adres e-mail z rejestracji),
  2. dopiero po zaakceptowaniu zaproszenia przez właściciela konta, stanie się on członkiem rodziny.


Jeżeli przyszły członek nie posiada jeszcze konta w aplikacji, wyślij mu zaproszenie do rejestracji w aplikacji oraz z kodem dostępu do Twojego domu w aplikacji Setti+ za pomocą e-mail, SMA, lub dostępnych komunikatorów. Odbiorca wiadomości z kodem dostępu będzie mieć 3 dni na dołączenie do, po tym czasie kod dostępu wygaśnie i należy ponownie dołączyć członka.

 

Jakiego rodzaju połączenia internetowego potrzebuję do konfiguracji i sterowaniem urządzeniami Setti+? Rozwiń pytanie
Na czas konfiguracji urządzeń Setti+ z aplikacją sterującą, wymagane jest połączenie produktu Setti+ jak i urządzenia mobilnego z siecią Wi-Fi o częstotliwości 2.4GHz. Po prawidłowym skonfigurowaniu urządzenia Setti+ z siecią Wi-Fi 2.4GHz można sterować urządzeniem z dowolnego miejsca na świecie za pomocą aplikacji Setti+ i połączeniem internetowym o częstotliwości 2.4GHz lub 5GHz. Urządzenia Setti+ wymaga stałego połączenia internetowego o częstotliwości 2.4GHz.
Jak mogę wyczyścić pamięć podręczną (cache) w aplikacji Setti+? Rozwiń pytanie

Wyczyszczenie pamięci podręcznej aplikacji ma na celu jej aktualizację i ulepszenie w działaniu. W celu usunięcia pamięci podręcznej:


  1. Otwórz aplikację i dotknijikona
  2. Wejdź w ustawienia ikonai dotknij „Wyczyść pamięć podręczną”
  3. Po wybraniu opcji, otrzymasz komunikat „Pamięć podręczna wyczyszczona pomyślnie”.